۵ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

محتوای ترکیب ها

محتوای ترکیب ها

با سلام خدمت همراهان عزیز

این اتوران ساده در واقع جدول ترکیب صامت و مصوت می باشد و برای کلاس های هوشمند و مجهز به دستگاه ویدئو پروژکتور مناسب می باشد که می توانید با پخش آن هم ترکیب ها را مرور کنید و هم به کلاس جذابیت و تنوع ببخشید.



۱ نظر
موسوی
محتوای الکترونیکی درس آب

محتوای الکترونیکی درس آب

 این محتوا با محیطی جذاب در مورد درس آب طراحی شده که شامل قسمت های مختلفی از جمله ارائه درس ، فیلم در مورد موضوع آب ، ببین و بگو ، داستان و آزمون و تمرین می باشد.


قسمت آزمون محتوا شامل سه قسمت مجزا به صورت چند گزینه ای و دراگ اند دراپ می باشد و به صورت تعاملی طراحی شده است. امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود.

منتظر محصولات این سری محتواها برای درس های بعدی باشید قطعا در درس های بعدی محتواهای وسیع تری می توان طراحی کرد و برای سال تحصیلی جدید مجموعه کاملی برای کلاس های هوشمند خود خواهید داشت.


۳ نظر
موسوی
کتاب های پایه اول ابتدایی سال تحصیلی 95

کتاب های پایه اول ابتدایی سال تحصیلی 95

با عرض سلام خدمت همکاران و همران عزیز

در این پست کتاب های سال تحصیلی 95 رو به کتاب های ورق زن تبدیل کردم این فایلهای دو تفاوت با فایلهایی که قبلا در اینترنت دیدید دارند که به نظرم به زیبایی اونها افزوده  یکی داشتن جلد کتاب هست و دیگر اینکه در فایلهایی که قبلا دیدیم یه نکته رعایت نشده  که البته ایراد نیست ولی اگر به آن توجه میشد کار خیلی زیباتر می شد و این است که صفحات چپ و راست در فایل ورق زن با کتاب درسی هماهنگ نیست یعنی اگر صفحه 2 کتاب درسی در سمت راست بود در فایل ورق زن این صفحه سمت چپ افتاده بود که در هنگام استفاده از اون در کلاس برای برخی دانش آموزان گمراه کننده بود ولی در این فایلها این نکته رعایت شده است

پس از دانلود، فایل ها رو میتونید از حالت فشرده خارج کنید.

امیدوارم این فایلهای براتون مفید باشه

قرآن




فارسی خوانداری




فارسی نوشتاری




علوم



ریاضی

موسوی

پیشنهاد به شما کاربر عزیز

با سلام خدمت شما همراهان دوستان عزیز

برای ارتباط بهتر و راحت تر شما کاربر عزیز با مدیر وبلاگ از دوستانی که پیام خصوصی میذارن خواهش میکنم که راهی برای پاسخگویی هم ارائه دهند البته به غیر از درج ایمیل چون پاسخگویی از طریق ایمیل خیلی زمانبر خواهد بود

دوستانی که وبلاگ دارند میتونن آدرس وبلاگشون رو بذارن و در غیر اینصورت شماره همراه بذارن که از طریق پیامک پاسخگو باشم و اگر این دو روش براتون مقدور نیست پیامتون رو به صورت خصوصی نذارید تا در زیر پیامتون پاسخ رو بنویسم

چون پیامهایی که به صورت خصوصی ارسال می شوند به احترام شما کاربر عزیز خصوصی میمانند و اگر هم به اینگونه پیام پاسخ داده شود شما نمیتونید پاسخ پیامتون رو ببیند.

با تشکر از شما

۱ نظر
موسوی
بازی کمتر بیشتر مساوی

بازی کمتر بیشتر مساوی

با عرض سلام خدمت همراهان عزیز

در این پست با یک محتوای ساده برای مبحث کمتر بیشتر مساوی در خدمتتون هستم

امیدوارم دانلود کنید و در کلاس یا در منزل برای فرزندتون اجرا نمایید.



۱ نظر
موسوی